MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

~Selamat Berpuasa~

Tuesday, 24 July 2012


Alhamdulilah, harini kita dah menjengah ke Ramadhan yang ke-4. Alhamdulilah, aku juga telah selamat menjalani ibadah puasa selama 3hr yg lepas. Tp, aku dh mulai rase xlarat..thn ni, thn m'cabar aku b'puasa. Berpuasa di awal pregnant, sgt2 la m'cabar..

Nuw, aku mengalami mabuk malam yang teruk.. xlalu makan, dan muntah2. Buka puasa 1st Ramadhan, apa yang aku makan, semua keluar balik. 2nd Ramadhan, Alhamdulilah..bleh jamah tp lepas 2 sakit pale yg amat sgt, lantas lepas isyak aku trus berehat. Semalam, aku hanya melihat suamiku b'buka sedangkn aku hanya mampu mnum air..lgsung xlalu nk makan ape2. Lepas solat isyak, aku baring, tbe2 muntah dengan bnyknye..bygkn je ngn perut ksong..kul 11 mlm aku bangun mkn, xbleh jd...t'pkir bby dlm perut yg xmkn pe2 lagik sejak b'buka..

Tp paling m'gujakan aku Ramadhan ini, aku sgt2 b'sungguh bangun utk sahur. Maybe keinginan kuat aku utk b'puasa ditambah kesian kt bby xmkn.. so, wktu sahur la wktu aku melantak makanan...tp arini apekn daya, bngun2 aku dh muntah2 ngn banyknyer.. laratkah utk aku menahan sehingga ptg?? sedangkn jam bru m'ginjak ke jam 10pg pn perut aku telah meronta2 kpedihan..aku dh ckp ngn suami aku, aku kne mkn sbb aku xnk kne tahan wad msuk air smua... doakan aku b'jaya mengharungi Ramadhan pada tahun ini....




Pindah Rumah

Monday, 9 July 2012

Ari jumaat lepas dengan jayanya aku telah selamat msuk ke rumah baru...Alhamdulilah. Loteh yang amat2 sgt!! hurm, actually siap angkut brg2 dr umah lme  jerk...tp umah lame nk kemas jgk, b4 serah kunci kt BPH.. Ari kamis ni dh uat appoinment utk serah kunci umah lame.. abes serah kunci settle le smua. tp dh bpe ari, umah msih lgik xde astro, xde unifi.. buhsan sungguh, bukan aku le...ank bujang aku, yg idupnye sgt sunyi tnpa internet! hehehe..sian akif, nnti papa try uat secepat mungkin tau! Tp nk jdikkn cite, mmg le klakar sgt, sbb brg2 bsr ktorg xbnyk le mne pn, tp ble dh kemas pnye kemas, brg yg kcik2 ckit le pnye bnyk..smpai suda xabes2.. nk tau sape yg kaki simpan brg2 ni..of course mr hubby! pehtu bsing2 kt aku brg umah bnyk..hahahahahaa!! ikut ati aku, mmg aku nk buang smua! settle, ble perabot bru jerk!! wahahaahaha..mcm ank jutawan hokeh! angan2 xbleh blah..ape2 pn thanks a lot le kt mr. hub yg b'tungkus lumus, dimana aku telah dinasihatkan oleh doc utk tidak m'gangkat bnde2 berat, tp de le angkt jugk and effects nye sehingga le kini...uwaaaaa!!! sbb sian kt mr.hub yg angkt sorng2...alolololo... xde le nk upload pic umah bru, bukan pe..mmg xsempt nk tangkap2 gmbonye pong! heheheehe...

Seminggu di tempat baru

Wednesday, 4 July 2012


Xdo keje......bos slalu outstation.....so, nuw aku dh pndai lyan 3 website ni.... muahahahahahaa!!




Oh Bulan! beautifulnara and Rotikaya .... hahahahahaaha!! kau hado????? =)

Tak sangka tul !

Tuesday, 3 July 2012

Sebentar td bru dpt col dr opis lame... "Puan, menang tempat ke-2, cipta slogan hari pekerja.." wow! xsangka betul..... seyes! aku mmg btul2 dh lupe... aku ingt, aku xmenang, smpai aku dh delete slogan yg aku cipta 2...hahaha, mmg xingt pn. Idea dpt pn secara spontan, time 2 aku dlm kete ngn en.hub nk g shopping kt TESCO...hahaha, klakar kn... lps ni, aku crik lik pe slogan yg aku cipta 2 erk.. tp yg penting, nuw happy! sbb dh lme xmsuk contest n ble msuk, xsngka dapat no.2.... lau johan, confirm slogan hari pekerja 2012 ni, i yg empunya p'ciptanye kn..lgik best kut! hahahahahahahahaa.....

Hari khamis ni penyampaian sijil dan hadiah oleh YB Timbalan Menteri, dan aku diminta hadir.. hurm, hup bos bru lepaskn le...nk g NIOSH bangi lak 2..jauhnye..yg penting adiah adalah berupa wang tunai! brape 2, i pn xpasti..leh shopping! =) ALHAMDULILAH
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family