MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Tenang...

Sunday 30 January 2011

Arini kembali, bru sempat m'update blog..dengan deruan ombak sungai yg tenang..(setenang pilihanraya TENANG arini)..wahahaha
Nuw, aku kt Janda Baik, bercuti2 b'sama suamiku n my sonn b'sama frens2 my hubby kt opis..tp 2 le, keadaan xm'izinkan, smpai kt cni ujan, smpai le skg ni..lahai, air sungai ni dh memanggil2 aku utk terjun..hahaha..pe kn daya ngadap jek ler, bukn pe, klu aku terjun, akif confirm nk join, but klu dh demam 2 la yg xlarat nk jger..so, better tahan...hahaha...

Arini xleh nk upload gambo kt cni, cuz mls nk kuarkn gajet2 yg canggih utk m'upload, wakakaka...mlm td program we'll adalah b'BBQ...walaweh...sangat sodap, b'BBQ smbil mnikmati deruan air yg tenang, btul2 lepak..lapang pkiran xpkir pe2 prob...=)

Arini dh nk balik, hup2 b4 aku balik, smpat le aku terjun dlm sungai 2...hujan...plss berenti....=))

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family