MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

QASEH GOLD JUNIOR

Monday 6 January 2014

Assalammualaikum...

Belum terlewat utk aku ucapkan "selamat tahun baru 2014" untuk semua para pembaca. Agak sukar mencari waktu untuk m'update kisah kt blog ni...he3 

Actually, hampir masuk 2mnggu ank yg kecik kne batuk selsema smpai dh nk hampir sebotol ubt batuk die abes. Tnya kwn2, klu ubt batuk abes, xelok jgk kne bwk g klinik lg ker? kwn ckp g le bwk, lau x mne nk elok...ni 1st time smpai ubt abes, btuk ank xelok2..utk pengetahuan ank hampir msuk umur setahun 13/1 ni....Ramai org ckp ubt btuk xelok utk baby, so ble sbotol dh abes aku try utk crik alternatif lain...tbe2 tingat aku pnh terbace pasal mende ni...


Sebelum ni pnh t'pkir ble die umor 1thn nk bg sumting supplement utk ketahanan badan die, sbb anak yang ni leh kte tiap2 bulan demam, btuk or selsema...sian tgk die...so tbe mase...hari jumaat ubt btuk die pn abes, so aku cpt2 google pengedar QASEH GOLD JUNIOR sekitar rumah...Alhamdulilah, tghari die dtg anta..

So, mlm aku start bg kt anak...esok pg die bgun dekt 10kali bersin & keluarla cecairan likat...Ya Allah, kuar jgk akhirnya sbb mmg tgh mlm tido btuk truk smpai b'bunyi dada...seksa dgr, ngn kte2 xleh tido...Hari ni msuk hari ke-4 aku ksik die mkn.....dh 2mlm jgk le, die tido lena...selera makan dh kembali..seronok sgt tgk die dh sihat....Alhamdulilah...

So aku just nk share mende ni utk ibubapa kt luar sana...mungkin juga ia akan jadi alternatif utk ank2 korang....bukan saja utk sistem imun, tp utk tenaga, minda dan yang penting ia adalah formulasi dari makanan Sunnah...

Kita berusaha selebihnya kita serah pada yang Maha Esa....InsyaAllah....

Wallahua'lam...

^_^

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family