MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

GERAM!!

Thursday, 15 March 2012

Sekarang aku tengah mengalami sindrom amat geram dekat opis ni!! susah le lau xnk tengok surat langsung!! smua aku kene ckp, smua aku kne remind..lau sehari 20-30 surat msuk, sakit le pale otak aku nk ingt! tarikh meeting, tarikh nk bg maklum balas...xde inisiatif nk tgk surat lgsung..bukn uat pe2 dlm bilik 2 pong!!! ptut le 2-3 menjak ni daya ingatan aku dh semakin lemah..bebanan ingatan yg aku t'pksa tanggung..........b4 dis aku leh sbr, but dh setahun mcm ni...beb!! migrain aku dibuatnye mcm ni!! ....... pe le nseb dpt org mcm ni!!

1 Pe yang ull's rase...:

WILAYAH C.T.M said...

huhhh..penat arr camtu.igt kita ni apa ha..kekadang tu kita ni kena je terima pangai orang camni ke camtu kan..sabaq na..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family