MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

~Selamat Berpuasa~

Tuesday 24 July 2012


Alhamdulilah, harini kita dah menjengah ke Ramadhan yang ke-4. Alhamdulilah, aku juga telah selamat menjalani ibadah puasa selama 3hr yg lepas. Tp, aku dh mulai rase xlarat..thn ni, thn m'cabar aku b'puasa. Berpuasa di awal pregnant, sgt2 la m'cabar..

Nuw, aku mengalami mabuk malam yang teruk.. xlalu makan, dan muntah2. Buka puasa 1st Ramadhan, apa yang aku makan, semua keluar balik. 2nd Ramadhan, Alhamdulilah..bleh jamah tp lepas 2 sakit pale yg amat sgt, lantas lepas isyak aku trus berehat. Semalam, aku hanya melihat suamiku b'buka sedangkn aku hanya mampu mnum air..lgsung xlalu nk makan ape2. Lepas solat isyak, aku baring, tbe2 muntah dengan bnyknye..bygkn je ngn perut ksong..kul 11 mlm aku bangun mkn, xbleh jd...t'pkir bby dlm perut yg xmkn pe2 lagik sejak b'buka..

Tp paling m'gujakan aku Ramadhan ini, aku sgt2 b'sungguh bangun utk sahur. Maybe keinginan kuat aku utk b'puasa ditambah kesian kt bby xmkn.. so, wktu sahur la wktu aku melantak makanan...tp arini apekn daya, bngun2 aku dh muntah2 ngn banyknyer.. laratkah utk aku menahan sehingga ptg?? sedangkn jam bru m'ginjak ke jam 10pg pn perut aku telah meronta2 kpedihan..aku dh ckp ngn suami aku, aku kne mkn sbb aku xnk kne tahan wad msuk air smua... doakan aku b'jaya mengharungi Ramadhan pada tahun ini....




0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family