MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Tak sangka tul !

Tuesday 3 July 2012

Sebentar td bru dpt col dr opis lame... "Puan, menang tempat ke-2, cipta slogan hari pekerja.." wow! xsangka betul..... seyes! aku mmg btul2 dh lupe... aku ingt, aku xmenang, smpai aku dh delete slogan yg aku cipta 2...hahaha, mmg xingt pn. Idea dpt pn secara spontan, time 2 aku dlm kete ngn en.hub nk g shopping kt TESCO...hahaha, klakar kn... lps ni, aku crik lik pe slogan yg aku cipta 2 erk.. tp yg penting, nuw happy! sbb dh lme xmsuk contest n ble msuk, xsngka dapat no.2.... lau johan, confirm slogan hari pekerja 2012 ni, i yg empunya p'ciptanye kn..lgik best kut! hahahahahahahahaa.....

Hari khamis ni penyampaian sijil dan hadiah oleh YB Timbalan Menteri, dan aku diminta hadir.. hurm, hup bos bru lepaskn le...nk g NIOSH bangi lak 2..jauhnye..yg penting adiah adalah berupa wang tunai! brape 2, i pn xpasti..leh shopping! =) ALHAMDULILAH

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family