MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Pulau Pinang ~Pantang Ajak Jalan.... (1)

Thursday 11 April 2013


Salam..

Jenjalan ke Penang ketika bru b'pantang 12 hari....kikiki. Aku xpnah g Penang..dh alang2 lik b'urut dirumah along aku kt Taiping, aku pn ajak laki aku g Penang...xsmpai sejam pn dr Taiping nuu...


Awra tecik2 dh smpai Penang...mama bru jerk smpai dh 28 thn ni...hihi


Ini jerk sebabnyer...papa nk bwk ank bujang die naik Feri....yeahh!! akif dh naik feri...

 Lepak2 jap mkn pasembor (dorng jerk mkn, aku telan air liuq) pehtu balik...smpai umah kelaparan blik..hahaha!! 

^_^

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family