MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

PRU ~13

Friday 5 April 2013


Salam..

Seluruh rakyat Malaysia khasnya pengundi2 memang menanti2kn pengumuman pembubaran Parlimen Malaysia bg membolehkan PilihanRaya ke-13 diadakan..btul x?? Dan akhirnya terjawab..Tanggal 3/4/13, Rabu, 11.30pg, Perdana Menteri telah membuat p'gumuman berkenaan di pejabat beliau di Bangunan Perdana Putra, Putrajaya...maka bersoraklah sekalian rakyat jelata..

Apa yg aku maklum, Parlimen kali ini adalah yg terpanjang dlm sejarah negara kerana PM2 sbelum ini akan m'bubarkn parlimen sbelum genapnya 5thn...kerana itu rakyat t'nanti2.. Ini adalah kali ke-2 bg aku utk keluar mengundi...Mengundi itu WAJIB..ingat!! so, jgn sesekali b'kata 'aku berkecuali', 'aku xnk msuk campur politik2 ni'...jgn sesekali..ok!

Tips kepada smua pengundi ---- Bagi aku, mengundi ini ibarat sprt mahu mengambil peperiksaan..kte perlu dgr, baca, dan kaji parti2/calon2 yg kte akn pilih.......ingt! cubalah m'carik2 fakta yg benar dan jgn hanya lihat dr 1 sudut shj...tanggungjawab kte sgt besar! amanah utk memilih pemimpin ini sgt bsr..so, pilih dgn bijak..stelah b'usaha b'serahlah kpd-Nya..semoga calon/parti yg dipilih dapat memimpin agama & negara ke arah yg lbh baik!!



PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT >> KELUARLAH MENGUNDI..TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KITA <<<<<<<

^_^


0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family