MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Tentang Dhia

Thursday 8 December 2011

Korang2.....korang tgk x cite "TENTANG DHIA" ni?? stp Isnin-Khamis, jam 7ptg-8mlm kt TV3. Wah, xpenah2 aku nk m'gulas sebuah dramakn, tp drama ni lom abis, aku dh nk jdik p'gulasnyer...wahahahaha!!


Sebab pe aku tgk cite ni, sbb drama ni dibuat kt Tg. Karang!! hahaha...leh ker mcm 2?? 2 salah 1 sbbnye...aku ni klu nk tgk cite2 aku tgk jgk spe pelakonnye...klu2 mcm2 xb'kenan kt hati, aku xtgk gk, biarle org ckp cite 2 best meletop2, tp sbb de artis2 yg aku xb'kenan (lg2 artis yg aku xb'kenan 2 jdik pelakon utama) jgn harap aku nk tgk!! poyokn aku?? wahahahaha......

Mula2 aku t'jd p'gikut setia drama ni sbb watak "melly" pompuan jahat yg suke kenakn org 2...jahat ala2 klakar, best! best sbb pe? sbb aku xsngka, ade org yg bleh b'perangai smpai mcm 2 kt dunia ni...hahahaha!! 2 le yg uat aku t'tarik, smpai aku tgk drama ni smpai ke arini....yg terbaru "dhia" ni dh kwin ngn "zikir", tp ada rancangan disebalik smuanye 2...ni smua angkara mak mertua dia, mak si zikir ni....xsbr2 aku nk tgk episod2 seterusnya...hahaha

salah 1 babak dlm drama ni....time ni seram tul!! smpai skg aku t'byg2 yg dhia ni bgun ngn mata t'beliak...huhuhu

utk p'getahuan korang, laki aku pn delh salah sorng peminat setia drama ni, tp die slalu xtgk sgt (dia tgk dr jauh jerk, smbil2 ngadap laptop uat kje)....tp aku lah yg akan menjadi p'cerita kpd die, lps cite 2 abes...hahahaha!! so korang, klu blik2 kje 2 free2 lyan le cite ni, sje utk rileks2 lps sehari bkerja..kn.....;>

comelkn Nora Danish ni....& cantik sgt sawah kt tg karang ni kn...heeee ;>

Sebelum drama ni, aku layan gk lgik 1 drama ni "SOFIYYA" tp sedihnya, aku xdpt tgk ending die...time 2 aku bukak cite 2, tp aku ngah cbuk kt dapur..tbe2 cite 2 abes...ble besok aku tunggu2 cite soffiya ni, dh xde...dh abes...meraung la aku!!! huhuhuhu

Soffiya ni pn kesian gk, kne aniaya jerk...sme mcm dhia....jahat tul org2 skg ni!! huh!! 

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family