MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

Sakit gigi

Friday, 27 January 2012

Rasenye dh hampir seminggu sakit gigi..cian sy. Time cuti pn mengadap sakit gigi ni, nseb de 'pain killer'. Bukan xnk g klinik, tp mmg xnk g klinik...ekekekekeke =) Nk g klinik kerajaan, dh tntu2 kne tunggu b'jam2 + seawal2 pg kne smpai...nk g klinik swasta takut2 dtg die trus cabut, + byran yg amat dasyat skali...uwaa!! xtau nk buat mcm mne lgik, hatiku berbelah bahagi....... mlm td pn dh rase nk demam, penangan dr sakit gigi ni..tp ati msih xkeruan nk g klinik ke x...bleh?? betapa kerasnye atiku ni...wahahaha!!...tgk jerk la erk, bpe lme aku mmpu b'tahan..hehehehe... peace!! ^___^

3 Pe yang ull's rase...:

AzaLea said...

samelah beb... cuti baru ni asyik mkn benda manis jer... berdenyut2 di buatnya... tp aku still konsisten gune sensodyne n listerin 2 kali sehari...

WILAYAH C.T.M said...

g klinik je..entah pape je ko ni.tu pun takut..harharharharhar.eh,aku gusi bengkak..gigi nak keluar..maklumlah,kanak2 lagi aku ni..fuuuuuuuuuu

ebob said...

lea : dh sakit ni, aku pn bru lps beli sensodyne yg gum repair punye, pehtu pkai colgate plax 2...huhuhu..dh kene bru nk insaf...hahaha!!


sirim : almaklum le, slame ni doktor gigi aku, hnya arwah mak aku...aku xpnah cbut gigi kt klinik beb...seram sejuk aku nk g!! ngeh3x!! mmg knak2 ko, bru nk tumbuh, tp ko tunggu jerk le penangannye ble dh tumbuh cm aku ni...wahahaha!! =>

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family