MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Berfikir sebelum berkata-kata......

Friday 30 November 2012

Salam..

aku copy status ni dr FB sorang public figure terkenal DrMAZA

"...dalam semangat membela Ghaza, BN dan PR sama-sama melaungkannya..namun yang menarik ialah pandangan ulama muda umno bahawa tiada jihad di Palestin, memboikot barangan zionis adalah perbuatan yang salah dan rakyat Palestin wajar keluar dari Palestin..."


 Bukan nk berpolitik, tp dlm hal2 agama ni..aku rase gune la akal yang waras sebelum berkata..ade ilmu tp tidak b'fikir sbelum berkata-kata bagi aku xde gune...Fkirlah pe perasaan org2 dicane jika mereka tau, kte dicni mengeluarkan b'macam2 kenyataan sinis sebegini..lau dgn cara rakyat Palestin keluar dr bumi mereka, boleh m'yelesaikan msalah.. lps ni sesiapa saja yg rase nk rampas negara org bolehlh buat mcm Israel tu..nescaya org2 dinegara 2 akan keluar mencari negara laen dan b'seronok la mereka2 yg merampas negara org laen...

Ok, aku xreti nk b'kata2...aku harap korang pham le ape yg aku nk luahkn ni erk....

PEACE!!

Al-fatihah untu para mujahidin di Palestin....

1 Pe yang ull's rase...:

~~AzaLea~~ said...

sumtimes org bercakap ikut sedap mulut tanpa memikirkan sensitivi org lain..

Sekian..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family