MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

kisah kelakar (2) anak sedaraku

Friday 9 November 2012

Salam...

Aku mmg xpham tul perangai 2org budk ni..m'gelamun jek kut kejenye...sorang duk kt matrik, sorang duk kt politeknik. Yang kt matrik ni 1st time dtg umah aku trus dr skolah die, so aku amek die kt stesen erl...yg lgik sorang ni, slalu die akn trun dekat komuter dekat ngn UPM kakak die study, tp die pnah jgk trun kt stesen erl dekat ngn umah aku 2.

Al-kisah, jam 1.45 td aku mintak yg dak poli ni g anta dak matrik ni ke erl naik moto dr umah aku...pnat dh ktorg terangkn jln nk ke erl 2, sbb dua-dua pnah g erl 2, ktorg bajet dua2 org ni ok ler, sbb dgn confident dorng kuar...tup..tup yg sowang ni wat's up aku ..... 

.... "acik, ktorg sesat.."
..... korang kt ner 2?....."
... kt JPA .....
... ha??????.....
* aku trus suh kakak die yg sorng 2 col bdk 2ekoq ni..geram sgt!!

Actually, bdk matrik ni dh jnji ngn kwn die kul 2 kt erl nu, sbb abg kwn die nk anta lik matrik...aku pn serah tugas mnunjuk arah dekt akk dorng ni, smentara aku ngn hubby kuar g kje...kuar dr simpang umah, aku nmpk muke bdk 2ekoq ni pucat lesi m'carik jln....pnye le aku gelak t'guling2 kt dlm kete....hahahahaha!!! 

....."acik, pucat ni sesat, nk balek!!"
(smbil gelak2)....."g blek, suh akk anta!!"
..emmm "takut acik"!!...
..."balek....suh akk anta, nnti kwn ko tunggu lme.."
...."ha, ok..."

Untuk makluman, stesen erl tu hnya 5mnt jerk dr umah aku...aku xtau le dorng ni cmne leh smpai ke JPA (tmpt husband aku keje) nun jauh kt cne..pnye le klakar....!!!! yang penting lawak kelakar 2ekoq bdk ni di ptg ari....hahahahahahhahahahahahaahaha!!!!

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family