MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

JARUM OH JARUM

Thursday 25 October 2012


*Post ni dh draft semalam kt klinik, tp xsempat publish...so, arini nk publish gk.. ^_^

Salam... (Update from klinik) 

Nuw 2pm, aku msih dicni...masa pling lame aku pnah abeskn hanya di klinik..penantian 1 p'yeksaan...hahahaha!! 

 Arini aku b'pose sbb kne mnum air gula...kne pose dr kul 10mlm td..smpai2 tunggu p'daftaran, then uat ujian air kencing..g makmal amek darah 3 btol pehtu bru mnum air gula secawan..erk! Sgt2 manisssss! Sekembang2 tekaku ini...adoyai..

Lps mnum air gula, rest 2jam lgik b4 kne amek darah lgik skali...xleh mkn, xleh mnum..time ni ase nk pitam pn iyer...kul 10.45 smpai blik klinik, amek lgik darah 1botol..aiyarkk!! kul 12lbh bru dpt jmpe nurse..Aku ckp ngn nurse aku mmg letih sgt2..cpt penat, mengah, sempt, dll...so, nurse refer aku ke doc..dkt kul 1 jmpe doc, rupernye dorng xamek darah aku utk hb..so, kne cucuk lgik!! aiyarkkkk lgik!! tp disbbkn dh kul 1, maka die suh aku dtg lps kul 2pm...huhuhu

Walaupn dpt mc arini, tp oleh kerana dr 7am smpai ke 3pm kt klinik, ku rasakan tidak b'makna mc ni, sbb sakit pinggang aku duduk lelame!!!! aiyarkkk...aiyarkkkk....

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family