MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

MYSTERY SHOPPING

Friday 19 October 2012

Salam..

Apa itu 'MYSTERY SHOPPING'??? ni dia ---->

Dekat opis skg, dorang de uat panggilan2 misteri bagi semua Setiausaha dan PT (dipilih secara rawak) untuk tahu korang sentiasa di tempat or tidak...dorang akn kuarkn report 2 bulan sekali dan report akan dibentangkan di mesyuarat pengurusan tertinggi..Mase kt tmpat lame, xde mende2 cenggini, so tahap kelekaan itu kdang2 b'leluasa, ble de cmni kre ok la, at least ble nk m'gulor 2 pkir 10x!! tp ble report kuar, stress gk! hahaha!! bg bos2 yg xkisah, dorng just tegur cmtu2 jerk, tp bg bos yg sgt2 ..... hurm, mende ni akan dijadikan pointle!! point pe?? pham2 le...uhuk3x!! 

So, pg ni kuar le report bg 2 bulan yang lepas...ni 1st time prestasi aku dinilai selama 4bulan dh kt tmpt bru ni...so, tgk ckit sy berada ditahap mane?? ekekekee..

ha, tu die!! uwaaa...xdpt 100%!! tp b'baloi le ngn tahap kemalasan aku skg, kuikuikui.... ;) so, de le yg stress, bukan pe takut bos ckp bukan2..bos aku? die paling sempoi, hihihii...so, dgr2 'mystery shopping' seterusnya dh di buat...aku dh kne ke lom?? ntah, aku ni kdang jwb col gamble2 jerk..belasah la...!! weeeeee~

Gud Luck 4 d next...next...next 'MYSTERY SHOPPING'

^_^

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family