MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

::kisah makanan feveret akif ::

Sunday, 7 August 2011

Ha, kisah ni de kaitan ngn entry sblum ni...kuikuikui..nk cite kisah akif dan mkanan feveret die yg buat aku risau sgt2..aku xtau le npe die syokk sgt mkn bnde 2, nk kter time aku preggy aku beriya sgt mkn bnde 2, idok gk. ntah2 msih aku preggy t'kenan ngn Acik Le'a die kut..hehe, xde le gurau jerk...tp 2 le, dlu klu nk mkn, de lea mmg best, tp skg de geng baru..;p so, korng tgk jek pic ni erk >>




TONGKENG AYAM!! korng tgk jek le betapa nikmatnye budak kcik ni mkn. 2 psal le aku bli tongkeng ayam ni ckit jerk, klu aku bli bnyk, nnti die pong mkn bnyk ler..Klu korng nk tau, 1 cucuk tongkeng ayam 2 de 6 ketul, td aku bli 3 cucuk, korng nk tau brape aku ngn arin dpt mkn?? only 1...b'mkna die sorang mkn 16 ketul!! sgt risau k!! so, skg walau mcm mne aku t'ingin pn, aku xkn bli lgik klu si kecik ni de...huh!!

6 Pe yang ull's rase...:

kak fid said...

16 ketul...ekekek...tu part makan tongkeng...belum tengok akif bercakap lagi...dia byk nyot nyet nyot nyet x? febret akak mase peknen yaya...mmg efek lar..bdk tu byk ckp and pai skang papa salahkan mama..haha..

ebob said...

nyot nyet 2x xpe kak, klu xmkn tongkeng sgt..ini hntu mkn tongkeng, satu2nya mkanan yg akn lcin klu die mkn tongkeng le, klu suap nsik ke pe, msti smua tinggal separuh..ingt dlu arwah mak ckup xksik bob mkn tongkeng, yg ni xtau le..risau tul! yg sengsara bob le, xdpt nk mkn!! hahaha

Azalea said...

hahahaha... akif dh jangkit ngan acik le'a yer.... bgs3x... tahniah akif... wlcm 2 the club...

ebob said...

de borng ke nk register dlm club ko 2?? wahahah ;p

AzaLea said...

tak yah borang2... syarat permulaan, beli tongkeng 5 cucuk then abiskan sendiri tanpa kongsi dgn org.. then otomatik jd ahli kelab... hahahahaha

ebob said...

uh tidak2...3cucuk ni pn aku dh jerit2, ni mau 5 cucuk, istigfar aku!! hahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family