MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

My 1st trial

Monday, 7 November 2011

Taraaaaa!!! jdik jugak....1st time uat daging rendang tau..."ala2 daging malbari kut" hihihi....smlm embah sbelah umah aku kt kg 2 anta dagimg korban kt ktorg..so, de le rezeki ckit utk aku bwk lik putrajaye. Ptg2 boring2, aku pn msuk dapur utk m'cuba buat rendang ni, ni pn atas leteran akk aku yg xabes2 bsing aku ni xreti2 masak....wahahahaha....ok kak, dh jdik!! thn depan raye turn i msak k!! hehehehe....bangga2x!! ^__-

4 Pe yang ull's rase...:

AzaLea said...

gud job!! thumbs up...

Wak parin kate ape?? huhuhuhu

ebob said...

lea : sprt biase, uat muke xpueh atinye 2...tp aku tau, sedap sgt..2 yg die jeles..ekekekeeke...xde daging korban lbh2 lgik ke? huhuhuu...

AzaLea said...

mesti lah sdp... air tangan bini... kalau tak sdp kang dpt tangan jer... hehehehe...

lorr aku ingat ko dpt daging byk... kalo tau, aku bg ko ckit.. mak mertua aku smlm bg aku 5 plastik... aku dh sedekah kat bkt lanchong.. nanti aku hantar yg dh masak jer lah yer... ok?

ebob said...

hahahaha....hurm, kt kg aku dorng bnyk uat korban ari isnin 2, aku isnin tghari dh blik cni, dpt ckit 2 pn ehsan embah depan 2 le...ekekeke....wah, dpt yg dh siap??best2...ok, nnti roger i tau..kang meleleh air liur i ni..ahaks ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family