MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

weekend

Monday 21 November 2011

time aku tulis blog ni, msti smua tgh ghairah tgk game malaysia vs indonesia kn?? termasukle hubby aku yg setia m'jadi p'gulas di umah ni...hehehe. Aku? stelah gol pertama indonesia td, aku decide nk update blog lgik best, sbb klu aku fokus tgk bola ni, aku akn jdik p'gulas fanatik m'galahkn laki aku & Hasbullah Awang...hahahaha...

Pe aktiviti aku weekend lps? klu korang perasan, de kain2 rentang psal teres 1 tingkt di BB Salak Tinggi (Jamuan Sate) pd ari sbtu, so ktorg decide nk g le tgk2, mne tau b'kenan kn. So, kul 11 lbh ktorg pn g le kt pusat jualan & pameran umah 2. Oleh sbb aku xde snap2 pic, so aku cite jerk le, Rumah 20x70 hrga RM195,000++. Awl thn dorng dh launching fasa 1 dgn hrga RM186,000++..ha tgk, dlm bpe bulan jerk, leh naik dekat 10ribu k...dasyatkn harga hartanah skg..tp sbb dan2 tu pemaju nk harga booking RM5ribu, so aku ckp nnti le, i blik umah pkir dlu...(mne nk crik tbe2 5ribu) hahaha...so ull's, bukan sekadar g crik/servey2 umah jerk tau, tp duit msti b'kepuk di bank, sbb ble dh b'kenan & mnepati ciri2 yg diinginkan, leh trus jerk byr, sbb klu tunggu2 mmg akn melepas..(nasihat utk diri sndri sbnrnye..ahaks ;p)

Bangun pg ari ahad, aku dkjutkan dgn ketiadaan letrik di umah...dh 5thn lbh duk umah ni, ni kes pertama xde letrik kt blok aku ni..MALAYSIA GOLLLL!! ok, cool2..bynk lgik mase ni..smbung cite. So, aku pn kjutkn laki aku utk kuar merayap pg2. Kbetulan kwn laki aku dr kg dtg putrajaya ni, rupernye de MOTOR SHOW kt P18 sempena kejohanan Futsal. So, pg 2 uat pertama kalinye ktorg sarapan pg di kedai mamak P18..

Sarapan Obes rakyat malaysia, 2keping roti canai, teh tarik..heeeeeeeeeeee

muke weekend2 bngun pg...hehehehe

ank bujangku yg smua tegur makin slim bdn die..sbb...

selera mknnye, papa die dh amek..hehehe..dh chubby kn ^___^

Konvoi motor VESPA geng2 kwn hubby aku..time ni trus fall in love ngn vespa..
papa crik 1 tau!! heee

 Antara motor2 pd pameran 2....

Ktorg yg stedey dtg ngn HONDA EX-5 terbaek kami..kahkahkah!!!

 actually bnyk kt belah dalam 2, de motor2 bsr, scrambler, bnyk lgik le..tp aku mls nk g snap2 pic sbb bateri kamera ku amat terhad skali....heee...lame gk aku kt cni, smbil2 tunggu abg aku smpai ngn konvoi moto RX-S die, tp sbb pnas terik sgt, pale aku pn dh pusing aku pn ajak hubby aku balik..Kul 1 lbh abg aku sms dh smpai, die suh aku dtg gk dlm kul 3, sbb die nk jmpe akif & nk bwk akif naik moto RX-S antik die 2..so aku pn bls OK.

Bile ptg aku gerak g P18, ujan turun dgn lebatnye...alamak, cmne nk jmpe pakdeh (pnggilan ank2 buah pd abg aku) ni..hurm...ktorg pn tunggu dlm kete jap, mne tau ujan kejap jerk...

Lebatkn ujannyer..sgt lebat...

Boring2 tunggu ujan berenti dlm kete..

layan upin ipin dlm kete le, pe lgik...huhuhuhu

Setelah hampir 20mnt tunggu, ujan makin lebat & x berenti2, ktorg pn blah le dr ctu..xblik umah, tp cuci2 mata ke PKNS bangi...crik mkanan sbb perut dh lapoooor.....so, aku pn xjmpe abg aku ari 2..ala, umah die kt shah alam jek, sjek gedik2....heeeee ^_____^



0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family