MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI



BFF

BFF

Tadika

Monday 21 November 2011

Adeh...arini, smbil2 uat kerja opis, tgk2 tenet utk m;cari tadika utk akif...papa dh bgtau, crik tadika islamic utk ank, so arini try2 le crik..susahnya crik tadika kt putrjaya ni sbb xbnyak maklumat de dlm tenet. Klu nk, korng kne round 1 putrajaya ni...hehehee...

So, aku bru sempat col 1 tempat iaitu CIC presint 9. dh femes CIC ni kt cni, so nk tau gk le bpe byaran die, sblum ni pnah tnye jiran2, tp mcm xcye pe dorng ckp, aku pn decide le nk col sendir. Ha, dasar degil kn..hahaha..

before that, ni le CIC kt p9..

Aku col tdik, teacher Najwa yg jwb col. Aku tnye die klu nk anta anak smpai ptg, die ckp dorng de 3 pakej, tp utk smpai ptg nmenye pakej Zamrud. Ni antara yg aku dpt catit pe yg die ckp le, heee ;)

Bayaran Pendaftaran :

Bulan 1-6 : RM 100
Bulan 7-11 : RM 50
* RM580

Uniform : RM 80 (2 pasang)
Insurans : RM 10
Makan : RM 100
* jumlah byr masuk RM 770
* bulan2 RM 550

Opocot...leh tahan kn harganya, ank sorang leh le, klu 2-3org, xke botak 2..ekekeke..aku pn segera le m'sms lakiku..die pn t'kjut, trus tnye aku tadika mne yg byr smpai mcm 2 2!! (ala2 cm bengang le..) aku pn explain..bgusnya CIC ni die ade ajar bce al-quran & solat. (ok, tadika ni masih dlm p'bincangan mama & papa k..;). So teacher 2 ckp, p'daftaran masih di bukak, so free2 dtg le tgk CIC ni..

Before this gk, aku pnah cite2 ngn jiran depan umah aku 2, die ckp die dh daftar anak die (sebaya akif) kt P16, Taska Alif Ceria..die ckp bulan2 RM380. Tp die kte, maybe P16 tu dh penuh. Tdik aku bukak blog taska ni, de kt P18 gk, tp aku lom col lgik. tp rase cm susah jerk aku nk pusing2 anta anak kn pg2. Elok crik kt area p9 jerk..hurm..tdik membe aku suh aku g jengah2 blog ni http://karipapsayur.blogspot.com/2010/02/taska-presint-9-dan-presint-11.html so, dpt le ckit info tadika2 yg de kt p9 tu....

kpd u'lls yg tgh2 m'carik mcm sy, hup ni dpt m'bantu, kpd yg ank blum nk bpe bsr...dh bleh uat kiraan dr skg...& kpd yg blum de ank 2....korng bce jerk le entry ni, utk panduan masa hadapan...ekekekekekee ;)

0 Pe yang ull's rase...:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family