MY LIFE & MY LOVE'S

Waktu Sekarang

About Me

MyLove

MyLove

AKIF WAZIEN

AKIF WAZIEN

AWRA WIRDANI

AWRA WIRDANI

BFF

BFF

cedey..

Monday, 3 October 2011

hurm...dh lame xupdate kn. Sejak aku frust tonggeng ngn HP Cokia aku di sbbkn bil aku melambung sampai RM 270++ terus aku jual HP cokia aku tu...tobat aku!! gara2 aku bukak fb yg ntah bpe minit sgt + akif tekan2 msuk tenet, bil aku jdik melambung2 cmtu..nak nanges rasenye, sbb xpnah aku byr bil bnyk mcm 2...xpela, 2 nmenye bukan rezeki aku..ble aku dh jual HP aku tu, so sgala aktiviti xde le aku nk snap2...pkai pn HP yg kne tekan2 bnyk kali kn...sedey rasenye...uwaaaaaa...

Harap2 lps ni, dpt le bli kamera murah2..xnk mhal2, jnji aku dpt snap pic aktiviti kami sekeluarga..patah rasenye xde kamera nk snap2 pic ni...huhuhuhuhu....

Dapat mcm ni pn xpe..jnji ade....uwaaa nk kamera...uhuk uhuk.... ^_^

6 Pe yang ull's rase...:

AzaLea said...

walaweii... cerdik bebenor si akif ni.. cpt babe beli kamera br... rugi tak dpt snap kenangan2 indah..

ebob said...

tau xpe....ko doa de rezeki lbih ckit..huhuhu ;)

AzaLea said...

rezeki udah masyuukkk... so bolehlah wat top up beli kamera... ngeh3x...

ebob said...

ngeh3x...

Mak Izz said...

woh bil sampai 200 lebih? terbaeklah.. hikhik. hah pasni beli la kamera baru, akak ritu beli 400 lebih je sakan amik gmbr sana sini.

x payah memahal yg penting boleh amik gambar kannnsss.... (kalau mampu tu lain cite la)

ebob said...

kak adha : ha'ah kak...mmg i dh aim yg 400 lbh tu jerk...ekekeke....tu jerk yg mmpu, mhal2 berat, skit leher..ckup le leher yg dh slalu sakit ni...ekekekeke ;)))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Arin's Family

The Arin's Family